НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ

Електронний документообіг

 

Порядок підключення

учасника фондового ринку до системи електронного документообігу для подання адміністративних даних та інформації учасниками фондового ринку у вигляді електронних документів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринкуПорядок підключення*

*інформація отримана з веб-сайту csd.ua

 

  

 

I. Згідно з вимогами Регламенту роботи Акредитованого центру сертифікації ключів ПАТ «Національний депозитарій України» учасник фондового ринку отримує засоби електронного цифрового підпису за такою процедурою:

1.Для роботи в ПЗ «НДУ-Звіт» необхідно отримати:
  • електронний цифровий підпис уповноваженої особи;
  • електронну печатку установи.
Уповноважена особа - співробітник Установи, яка має право підпису документів, що містять адміністративні дані та інформацію.
 
Оскільки ПЗ «НДУ-Звіт» може функціонувати як на одній персональній електронно-обчислювальній машині (ПЕОМ), так і в локальній обчислювальній мережі, перед отриманням ключів електронного цифрового підпису необхідно самостійно визначити конфігурацію використання цих ключів, обрати одну з наведених нижче конфігурацій та повідомити НДУ про це.

Електронні цифрові підписи, що були отримані раніше для використання з програмним продуктом депозитарного обліку або «НДУ-Мейл», можуть бути використані для роботи ПЗ «НДУ-Звіт».

 
2. Співробітник (далі – підписувач) підприємства, установи, організації (далі – Установа), за особистими даними якої будуть формуватися  посилені сертифікати відкритого ключа, повинен визначити в журналі електронної черги час свого відвідування та особисто прибути у пункт реєстрації АЦСК НДУ із визначеним центром сертифікації ключів переліком документів.
 
3. Під час опрацювання наданих документів співробітники АЦСК НДУ встановлюють (ідентифікують) особу підписувача.

4. Після опрацювання заяви про реєстрацію співробітниками АЦСК НДУ підписувач отримує особистий логін/пароль доступу до закритої частини веб-серверу АЦСК, після чого підписувач має можливість здійснити генерацію ключів ЕЦП та сертифікатів зі свого робочого місця згідно з відповідною інструкцією. У разі, якщо підписувач виявив бажання здійснити генерацію ключів ЕЦП та сертифікатів у пункті реєстрації АЦСК, співробітники НДУ нададуть цьому підписувачеві необхідну методичну допомогу.

5. Після отримання користувачем ключів ЕЦП та сертифікатів, Установа повинна сплатити послуги відповідно до умов договору та згідно з встановленими тарифами.

Місце проведення реєстрації підписувачів: м. Київ, адміністративне приміщення НДУ по вул. Нижній Вал, 17/8.
 
Рахунок на оплату послуг виставляється НДУ за умов проходження процедури реєстрації та надсилається Установі поштою.

II. З офіційних сайтів НДУ або НКЦПФР учасник фондового ринку отримує виконувальний модуль, файли настроювання для нього та комплект експлуатаційної документації.

III. Згідно з експлуатаційною документацією учасник фондового ринку здійснює встановлення та налагодження засобів ЕЦП та прикладного програмного забезпечення.
 
 

 

УВАГА! Безпосередньо після встановлення програмного продукту, необхідно здійснити перевірку зв'язку з НКЦПФР (Меню програми: Пакети->Cтворити новий->Перевірка зв'язку з НКЦПФР).

 

Методичну допомогу фахівців НДУ можна отримати:

(044) 591-04-32, (044) 482-52-13  - з питань встановлення, налагодження та експлуатації "НДУ-Звіт"

(044) 591-04-29 - з питань оформлення документів на отримання послуг ЕЦП та функціонування надійних засобів ЕЦП


← Назад
  • Документи

  • Технологічна інструкція для суб’єктів електронного документообігу Комісії (40.448Kb)
  • Дистрибутив програмного продукту подання до НКЦПФР адміністративних даних та інформаці з оновленими метаданими. Версія 4.05 (VEGA) (3.328627Mb)
  • Посібник з встановлення та налагодження програмного продукту подання до НКЦПФР адміністративних даних та інформації (1.708765Mb)
  • Оновлення виконувального модуля програмного продукту подання до НКЦПФР адміністративних даних та інформаці до версії 4.05 (VEGA) (714.34Kb)
  • Положення про подання адміністративних даних та інформації учасниками фондового ринку у вигляді електронних документів до НКЦПФР (169.611Kb)
  • Актуальні питання застосування СПЕД учасниками фондового ринку в системі електронного документообігу НКЦПФР (898.533Kb)
Вхід


Зареєструватися

Найближчі події

  • 20-22 червня 2017 року в Києві відбудеться Міжнародна конференція з питань корпоративного управління
    Детальніше →
  • 20 – 21 червня Олександр Панченко візьме участь у засіданні IFC у Відні
    Детальніше →
  • 19 – 21 червня Олександр Панченко візьме участь у спільному засіданні OECD та IOPS в Парижі
    Детальніше →
 →